Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 marca 2019

What a Wonderful World

Polskie radio gra to bardzo często, czasem się zdarza że codziennie, i bardzo dobrze, bo ja mogę tego słuchać bez przerwy. Mam to nawet na płycie, ale płyt już 2 lata nie słuchałem. Szkoda. bo na nich są same arcydzieła. - Ale ta piosenka w wykonaniu Louisa Armstronga jest fenomenalna. - Posłuchaj.

To są piękne i dobre twarze,
foto Дмитрий Моргулис
Podziękowanie za dobre wychowanie.

A mi już bardziej zależy na pięknych obrazkach i muzyce
niż na fizyce.
 

4 komentarze:

  1. Dzień dobry,
    Jem chleb z dżemem porzeczkowym. Pomyślałam, że się przyłączysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Unikam słodyczy bo mają dużo jouli.
    - Już gdzieś to napisałem, chyba w emailu który powiadomił o tym Twoim komentarzu. - Człowiek głupieje przy tych gadżetowych urokach elektronicznej cywilizacji, przy takich ogromnych możliwościach. - A Twoje powiadomienia wordpressowe przypominają o śmierci, jak klepsydry, czyli nekrolog.

    OdpowiedzUsuń
  3. To niedobrze, hmmm zapisz je jako spam, będą od razu trafiać do innego folderu.
    Sama z siebie nic Ci na maila nie wysyłam.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie.
    - Chodziło mi o to że powiadomienia wordpressowe tak wyglądają, jak nekrologi. - Ty może o nich nie wiesz bo prawdopodobnie pisze je automat, jako pokwitowanie mojego komentarza. - Można je wyłączyć, ale już do nich się przyzwyczaiłem ...

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".