Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 marca 2019

Logika

Było to w poprzednim roku, właśnie zaczął się sezon grzewczy a drzwi wejściowo-wyjściowe do/z naszej klatki były otwarte i zablokowane jakimś żelastwem - usiłowałem je wydłubać. A że szedł jakiś Typ spytałem czy te drzwi mają być otwarte. A on tonem nakazującym powiedział:
    - Te drzwi są otwarte bo ktoś je otworzył, bo widocznie tak było mu potrzebne.
    I dopowiedział jeszcze kilka pouczających zdań, że nic mi do tego i nie mam prawa. - Niepotrzebnie, bo jestem inteligentny i od razu zrozumiałem że drzwi otwartych się nie zamyka, tylko zamknięte.

    A w tym roku mamy nowe drzwi, zawsze otwarte. - Widocznie inni też tak wywnioskowali jak ja.
    A może jak ten Typ.

2 komentarze:

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".