Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 marca 2019

Trzy obiekty - diagramy

Już 10 lat temu zastanawiałem się jak i kiedy ten obrazek sporządziłem, bo on bardzo stary - nawet niekolorowy. Może to późniejszy zrzut ekranu bardzo starej notki. - Teraz by mi się nie chciało. - A znalazłem go w kopi już zapomnianego blogu fizgalnew.blox. I pokazuję go jako dowód na to że kiedyś takim leniem nie byłem.
Teraz bym napisał(zależnie od tego jak go "skalibrujesz") lecz jak go zrenormalizujesz - bo to brzmi zjadliwiej.

Ale dlaczego nie ma tego w mojej witrynie WWW ?
Prawdopodobnie moja witryna jest niedokończona, miała być kontynuowana.

Prawdopodobnie, bo pamiętam że gdy moja fizyka nie wzbudziła zainteresowania, zainteresowałem się komputerami - to była moja kolejna pasja. - Teraz nie mam czegoś takiego, nareszcie. - A wcześniej był Zamek. I TKKF.

PS. - W bloxach (było takie blogowisko), a raczej w jednym bloxie, w zbit.blox.pl , wspomniałem o mojej wielkiej przygodzie z Zamkiem (i TKKF) ale tutaj przemilczę. Pamięć o tym teraz skazuję na zabytkową ruinę. - Wystarczy że Zamek przed takim losem uchroniłem.

Nie! Dopiero teraz zrozumiałem że to podłość, to że nagle przestano nawet w gazetach o mnie wspominać. Ten powszechny zanik pamięci stał się możliwy gdy z rodziną wyprowadziliśmy się z tej mieściny. Gdy po wizycie wojewody, który osobiście mi gratulował i dziękował, władza przystąpiła do generalnego remontu - wtedy władzy zaczęła przeszkadzać pamięć o społecznych poprzednikach, inicjatorach. Gdy o nich zapomniano Zamek zaczęto remontować z inicjatywy - oczywiście! - urzędników!
    Dopiero teraz zrozumiałem dlaczego Wojewódzki Konserwator nie wspomniał o mnie w swoich wspomnieniach a kilka słów poświęcił panu który podczas deszczu podkładał puszki na strychu - bo on to tylko folklor, śmiesznostka, żaden inicjator.
    Nie! tego nie daruję, napiszę kawałek prawdziwej historii. Zacznę już w następnej notce.

    Jak trudno w to uwierzyć. Zwłaszcza gdy się w to wierzy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".