Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 marca 2019

To będzie mój najważniejszy blog

foto Вадим Пискарев





Ten blog zastąpi blog zbi.blox.pl ale będzie powstawał od początku, wykorzystując tylko najważniejsze notki (posty) z bloxów. I najładniejsze obrazki.
      Same zalety. Odkrywam je po kolei. - Ale nie mogę znaleźć tagów …
      - Już znalazłem - tagi nazywają się tu etykietami.
      Etykiety wpisane do poszczególnych notek są także w liście Wszystkie etykiety (w nawiasach podano ilość notek z daną etykietą). - Niestety ta lista nie jest na wierzchu, w podglądzie, na przykład w bocznej szpalcie.
      A indywidualnych źródeł z kodami HTML niema - jest jeden ogromny kod całego bloga. - Ale może indywidualne znajdę ...
      Znalazłem. - Czyli nie mów że czegoś niema, bo tu wszystko jest!

      Blogger, a może blogspot, jeszcze nie zdradzili mi wszystkich tajemnic - czyli ten blog będzie jeszcze piękniejszy.
      Pomoc. - Help!

5 komentarzy:

  1. Czekam na komentarz. Bardzo cierpliwie. A Ty już śpisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogę ja? Też Cię czytam, a jeszcze nie śpię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - jesteś piękna. Uczyniłaś dobry uczynek.
      Ale chyba nie zostałem o nim powiadomiony. - Już mam mętlik w głowie - jutro przeanalizuję sytuację i się u Ciebie zgłoszę. - Dobrze że Ty też z bloggera - może kilka spraw mi wyjaśnisz, bo ja owszem, mam ten blogspot od roku 2009 ale go nie używałem - bo to była tylko reklamka. - Teraz go odświeżyłem i mi się spodobał. Ale jeszcze nie jest mi lekko z obsługą.
      - Na razie dziękuję i idę spać, bo muszę wcześnie wstać. - Miłych snów.

      Usuń
  3. Czekam na najpiękniejsze obrazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale muszę Cię rozczarować - w najbliższej przyszłości raczej ich nie będzie. I, o czym już uprzedziłem, nawet humor będzie poważny. - Ale nadal i nieprzerwanie będę Cię kochać (to próbka zapowiedzianego humoru).
      A o tym Twoim komentarzu komputer mnie powiadomił, ale bezdźwięcznie, od dawna tak robi.
      Twoje komentarze zawsze są przeze mnie mile czytane.

      Usuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".