Szukaj na tym blogu

piątek, 22 marca 2019

Naprawdę wymyśliłem bardzo dobry i długi wiersz podczas jazdy tramwajem

I dzięki temu pozwoliłem sobie nie zgodzić się z Majakowskim, który skrytykował film na którym poeta płynnie, bez zająknięcia - bezmyślnie! - układał genialne wiersze. - Majakowski twierdził że taki wiersz tworzy się w bólu dniami i nocami mnogimi skreśleniami. Że poeta w pocie czoła dopracowuje. -
    Mnie pot poety w wierszu śmierdzi. - Najpiękniejsze wiersze gotowe spadają z nieba.

    Uważasz że Mickiewicz się męczył?

    Prawdziwy poeta się nie męczy.
    Może tylko gdy, jak ja, pisze agitki.

    Ale ja lubiłem Włodzimierza Majakowskiego. I Jesienina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".