Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 maja 2019

O sobie - autor zbit-fg toja

zobacz na co one patrzą

Gdy napisałem ten wzór miałem 50 lat, gdy napisałem to co wyżej to miałem 70, a teraz mam 83 lata. - Trochę niedosłyszę ale za to trochę widzę, do wesela się zagoi mówi służba zdrowia. - Kiedyś interesowałem się fizyką. Później zapisałem ją w mojej witrynie WWW - teraz jest ona w www.zbit.smsnet.pl (litery www są obowiązkowe). Ale 15 lat była aktualizowana (rozwijana) i propagowana w kilku bloxach, które teraz (maj 2019) zostały totalnie zlikwidowane - przepadły. Dlatego założyłem tego bloga. Ale już mi się nie chce od nowa odkrywać mojej fizyki. Ani porządkować tego co z niej zostało.

Moje zdjęcieOd dawna jestem ateistą ze światopoglądem euklidesowym. A moja fizyka jest fg - a nawet defg - czyli dopplerowska euklidesowa fizyka galileuszowska.

          - I don't speak English ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".