Szukaj na tym blogu

sobota, 27 kwietnia 2019

Za 2 dni nastąpi koniec świata

Bloxy piekło pochłonie.

- Nie mogę się doczekać.

A mój zbit.blox , założony 6 maja 2004 jako jeden z pierwszych, wyglądał tak:

Może przy ówczesnej technologii prezentował się trochę inaczej, ale najważniejsze że to był jedyny szablon, innych nie było (a teraz jest ich 3690 - naprawdę nieogłupieć nie można).

A w ogóle w Internecie jestem 2 lata dłużej - od 2002 roku. Potwierdza to mój login fg2002. - Zacząłem w kawiarence internetowej witryną WWW w Wirtualnej Polsce. - Teraz wygląda ona tak.

Jeszcze 2 dni możesz oglądać najpiękniejszy i najmądrzejszy blox - wszechczasów.
W nim tak żegnała nas fajerwerka:
Dziękuję Wam , kochani za wszystkie lata bycia blisko mnie, towarzyszenia mi i wspierania mnie. Wiele dobrych, ważnych i mądrych rzeczy wyczytałam z waszych komentarzy. Wiele razy dzięki Wam i temu miejscu udało mi się przetrwać burze. Ale nie umiem już opowiadać, mówić o sobie do całego świata. Coraz więcej było we mnie obaw, coraz więcej wahania przed napisaniem każdego słowa. Zbyt duża publiczność. Zbyt różnorodna. Coraz trudniej sięgnąć w głąb i napisać coś prosto ze środka. Od dawna czułam, że któregoś dnia powiemy sobie z blogiem do widzenia.

 

2 komentarze:

  1. Z tego co pamiętam byłeś jedną z pierwszych osób, jeśli nie pierwszą, która zajrzała na moją wyspę szczęśliwą. A było to 9 maja 2004 r.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mój zbit.blox był pierwszym blogiem na którego, owego maja, trafiła Klawdia i mnie polubiła, bo tam był mój wiersz o Czarnym Aniele. Ale informacja o tym już znikła.

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".