Szukaj na tym blogu

sobota, 20 kwietnia 2019

Kiedyś wiedziałem jaki mam komputer

Bo na przykład 17 lipca 2007 napisałem o nim że:

Jeszcze nie przestałem w niego inwestować, bo może dzisiaj wymienię dysk ATA 8 GB na SATA około 300 GB. - Nie musiałbym wymieniać, bo razem mogę mieć 8 napędów, ale w koszu mieści się tylko 4, a poza tym ten mały dysk ma tylko UDMA 2, czyli UDMA tryb 4, czyli transfer 66 MB/s, a może UDMA-60 i reszta by musiała na niego czekać, zanim się obróci.
    Kupa szmalu. - Nadal za mniej niż 3 tysiące złotych nie przeskoczysz standardu, a teraz, z winy Visty, standard to na przykład 4 GB RAM, a to oznacza 800 zł. A reszta?

    Nie pisze o tym, bo to ciekawe, ale tylko do pamięci. - Teraz mam jej 2 GB w PaO (przepraszam - 1 GB) i ćwierć (pół) tego w karcie grafiki. A wieczorem, jak dobrze pójdzie, będzie tego co najmniej dwa razy tyle (czyli co najmniej 2 GB w PaO). - Boże, wybacz, bo wiem że cudze dzieci głodują, ale to też z twojej winy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".