Szukaj na tym blogu

sobota, 20 kwietnia 2019

Zdaje się że w styczniu 2008
podwyższono mi emeryturę

Bo dostałem złotówkę więcej.
A może się pomylili.
Zresztą dzisiaj ją wydam, bo powinni mi książkę przynieść, za 41 zł właśnie.


Właśnie. - Już rzadko książkę w księgarni czy w antykwariacie kupisz i sam ją sobie przyniesiesz. Jesteś skazany na kolejnego pośrednika. - Kolej odpowiada tylko za dostarczenie Poczcie, Poczta nie odpowiada za doręczenie, tylko jakaś niezależna od Poczty firma, albo jeszcze gorzej. Bo mi listy doręcza kto inny, kto inny pieniądze, i jeszcze inny paczki. I pewnie każdy innym TIR-em.
     Słów też przybywa, na przykład „modele matematyczne” - tak teraz nazywają się wzory matematyczne. - Przeważnie tak jest, że gdy czegoś zabraknie, zastępuje się to słowami.

I dzisiaj dowiedziałem się, że zmarł Ike Turner. Przypomniało mi to Tine i wspaniały film o niej, o wspaniałej kobiecie i artystce. - Po tym filmie Tina Turner w muzyce stała się dla mnie tym, czym Nan Goldin w fotografii. - Posłuchaj. Tina, jak Nan, prawdziwe życie opowiada. - To jest piękna i mądra muzyka.
    Dzisiaj, to 3 styczeń 2008.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".