Szukaj na tym blogu

sobota, 6 kwietnia 2019

Stała struktury subtelnej - "alfa"

Od kilku dziesięcioleci chodzi mi po głowie że może moje postulaty podpowiadają czym ona jest. Ale zdaje mi się że już w latach 70-tych, czyli kilka lat, a może kilkanaście, przed sformułowaniem moich postulatów przeczytałem gdzieś że jest ona stosunkiem energii wysłanej i odebranej. Może podczas oddziaływania elektronów, ładunków elementarnych.. Może w jakichś warunkach ...
      A może to teraz wymyśliłem …
      A może że jest to stosunek całej energii wyemitowanej przez źródło, i energii elektromagnetycznej absorbowanej przez odbiornik …

      Ale to nigdy mnie nie interesowało. - Może trochę od czasu gdy Eine wspomniał o tym że prof. Staruszkiewicz też nie wie. - Zaznaczam że Eine tam, w temacie euklidesowej STW, pomylił mnie z prof. A.Staruszkiewiczem. - A może odwrotnie. - Napisałem o tym w mojej notce Zaczęło się, już mnie okradają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".