Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 kwietnia 2019

Google Search Console Team wykrył nowy problem
w tym nowym moim blogu

czyli "w witrynie zbit-fg.blogspot.com". - Z tego wynika że już mam co najmniej jakiś jeden stary problem. A ja nie zauważyłem, bo mam ich tyle …

Gdy Google Team teraz opowiadał mi o nowym problemie to zrozumiałem że ja po polsku też nie rozumiem - ni w ząb. Nie rozumiem o co im chodzi. - Dam sobie spokój z moimi problemami - ONZ ma ich więcej i się nie przejmuje. - A Wspólna Europa … - szkoda gadać.

Poza tym Google poinformowało mnie że do mojego konta dodało usługę domeny. Zdaje się że się na to zgodziłem. - Czyli mam nowy problem, bo nie wiem na czym on polega i po co.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".