Szukaj na tym blogu

środa, 17 kwietnia 2019

piątek, 17 sierpnia 2007 - Dialog z wydawcą POZNAŃSKICH ZESZYTÓW FILOZOFII FIZYKI

foto roko
 


    Ja: Czy można je zaprenumerować?
    I czy już wydano drugi zeszyt?
    - Jeśli tak, to jak go nabyć?
          zbit fg2002

.
.
.
     Takiego majla wysłałem na adres

     wnifuam@main.amu.edu.pl znaleziony na stronie http://www.staff.amu.edu.pl/~insfil/publikacje/wydaw/wydawnictwo.htm - napisali tam, że to Wydawnictwo Naukowe Instytutu Filozofii UAM. A oto co nastąpiło dalej:

On: Może rozpoczniemy od przedstawienia się, co Pan/Pani o tym sądzi? Mam dziwne wrażenie, że Panu/Pani coś się pomyliło.
 

Ja: Przepraszam, ale niechętnie się przedstawiam, bez widoku na powodzenie. Ale sprawę przedstawię: - Kupiłem POZNAŃSKIE ZESZYTY FILOZOFII FIZYKI 1 i chcę więcej. Jeśli jest możliwe by ktoś mi to przysyłał, to przedstawię mu adres i inne niezbędne dane. A zamajlowałem do Pana, bo ze strony http://www.staff.amu.edu.pl/~insfil/publikacje/wydaw/fizyka.htm nie wynika do kogo powinienem, zaś na stronie http://www.staff.amu.edu.pl/~insfil/publikacje/wydaw/wydawnictwo.htm Pański majl był najbliższy interesującego mnie tytułu. - Będe wdzięczny gdy mi Pan poradzi gdzie mam się udać, by odnieść sukces.
    Majlem już się przedstawiłem.
    Z poważaniem itd., zbit fg2002, niedoszły absolwent Waszego Mat-Fiz-Chem (zjawiłem się tam w 1956 roku, gdy w Poznaniu strzelali).

On: Bez przesady, proszę. Nie interesuje mnie rozmowa psychiatryczna.


Ja: Jeśli Pan nie jest Wydawnictwem NIF UAM ani psychiatrą, to przepraszam.
    Twój na zawsze, zbit fg2002

On:
Jestem Wydawnictwem, proszę zwrócić się o poradę do specjalisty; to tyle.Proszę także zwrócić uwagę, że ja się przedstawiam.

Ja:
Zwracam uwage, że ja się nie przedstawiam, nieznajomym, dupku (a nawet pół). Ja chciałem tylko zapytać a nie zadzierzgnąć.
    Zrywam naszą nieznajomość. Cześć.
    Bez odbioru.

On: Podlecz się, pajacu.

     On jest doktorem filozofii, tak zaślepionym wyłudzaniem danych osobowych, że nie pojmował z czym ja do niego. - Wobec tego następnego majla wysłałem do profesora filozofii, może on zrozumie.


    A dlaczego mi na tym zależy. - Bo tytułem drugiego zeszytu ma być Wokół Einsteina. Dylematy filozofów i fizyków. A informacja o tym pochodzi z ubiegłego roku, czyli może już jest? - Gdybym przegapił, to bym nie przeżył, bo, jak powszechnie wiadomo, to mój życiowy temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".