Szukaj na tym blogu

środa, 17 kwietnia 2019

Czy są jeszcze kawiarnie ?

A jeśli są, to czy są w nich ludzie ?


Dzisiaj byłem w eleganckiej jadłodajni. Już trzeci raz, I znów było pusto. Znów byłem sam.

Dancingi, czy one jeszcze są? - W mojej młodości były co sobotę. Jednocześnie w kilku lokalach. I wszędzie był tłok. A teraz … I kino było pełne.
    Nawet w parku były tańce, i w remizach.

Teraz automaty, bez serca i duszy, szkieletów ludy.

Ja też, nawet bardziej, mimo że nie mam telewizora.

Ale mnie nogi bolą.

2 komentarze:

  1. A jaki spokój w miastach, kiedy szkoły zamknięte...
    Żywej duszy nie uraczysz...

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym to ja nie wiem bo z domu prawie nie wychodzę - w tym miesiącu tylko 2 razy.
    - Idę spać, bo dzisiaj żem się nachodził. - Pa.

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".