Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 kwietnia 2019

Jak bloxy przenieść do WordPress

To notka na wszelki wypadek, gdybym jednak chciał moje bloxy przetransferować do WordPress. I może jeszcze ktoś skorzysta.

Są to fragmenty ze zlikwidowanego (wkrótce) zbit.blox.pl które mogą pomóc podczas ewentualnego transferu.:

 
25 luty 2019 zbit
 No to koniec - 29 kwietnia 2019 bloxowisko znika 
    1. Co prawda gazeta.pl pomoże skopiować nasze bloxy - wszystkie treści i obrazki (ale komentarze nie) - do naszych komputerów (na nasze dyski - tylko ku naszej pamięci)
      http://pomoc.gazeta.pl/pomoc/7,154322,24471436,blox-pl-przenies-bloga-i-pisz-dalej-zobacz-nasz-poradnik.html
       
    2. lub dalej, do blogowiska WordPress i tam nasze "bloxy" kontynuować już jako inne blogi
      http://pomoc.gazeta.pl/pomoc/7,154322,24471444,blox-pl-przenies-bloga-i-pisz-dalej-zobacz-nasz-poradnik.html 
Spiesz się, bo 29 kwietnia 2019 zniknie bloxowisko - powyższe linki (adresy) będą prowadzić w pustkę. I staniesz się bezradnym laikiem. - Już skopiuj (i może wydrukuj) te dokumenty do których prowadzą powyższe linki.
      Ale wydaje mi się że gdy punkt 1 zrealizujesz do 29 kwietnia, to na punkt 2 może będziesz miał czas do listopada. - Ale nie jestem tego pewny...

Ad. 1. - to okazało się nadspodziewanie bardzo! proste i szybkie, natychmiastowe. - Już mam na moim dysku moje bloxy spakowane w pliki (archiwa) ZIP. - Każdy taki plik zawiera skompresowane:
   - katalog resources - w nim są wszystkie obrazki danego bloxa;
   - plik blog.txt
   - plik wordPress.xml.
To wystarczy by WordPress moje bloxy zainstalował w swoim blogowisku.

Ad.2. - Ale by to zrobić ja muszę znać język angielski. A nie znam. - Dlatego nie potrafiłem zainstalować moich bloxów w WordPress. 
 

PS. - Przykład.
- Mój blox zbit.blox.pl  mam skompresowany w archiwum zbit-RUdL0Nzd4ZMBHmsE.zip o długości 185.485 KB. - W nim jest katalog resources z 3.246 obrazkami, oraz "dokument tekstowy" blog.txt (3.202 KB) i plik wordPress.xml (3.506 KB). - To kopiowanie, a raczej kompresowanie (archiwizowanie), trwało kilka minut. A ten blox ma 12 lat i jest codziennie dodawana do niego co najmniej jedna notka.

Czyli nie skorzystałem z WordPress bo to blogowisko anglojęzyczne.
 
- Interesują mnie tylko blogowiska komunikujące się ze mną po polsku - jestem nacjonalistą.


25.02.2019 blox
 Zamknięcie serwisu Blox.pl
http://blox.blox.pl/2019/02/Zamkniecie-serwisu-Bloxpl.html
Drodzy użytkownicy,

Bardzo nam przykro, 29 kwietnia 2019 Blox.pl zostanie zamknięty.
Wasze blogi to kawałek Waszego życia i jeżeli chcecie kontynuować pisanie i publikowanie, to udostępniamy Wam możliwość pobrania Waszych treści lub przeniesienia bloga na Wordpressa

Serdecznie dziękujemy za spędzony z nami czas i mamy nadzieję czytać Cię dalej w innych miejscach Internetu.

21.02.2019 blox
 Przenieś bloga i pisz dalej - zobacz nasz poradnik  

Przenieś bloga i pisz dalej - zobacz nasz poradnik 

Decyzja o zamknięciu Bloxa nie była łatwa. Robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby ułatwić Ci przeniesienie Twojego bloga w nowe miejsce.

Administracja

Przygotowaliśmy mechanizmy, które umożliwią Ci przeniesienie treści bloga na platformę Wordpress oraz przekierowanie ruchu z bloga na nowy adres.

Tutaj znajdziesz opis jak przenieść bloga do Wordpresa.

- Zaloguj się swoim kontem Gazeta.pl konto.gazeta.pl
- kliknij ten link a potem link Poczta.

 
A dalej może pomoże WordPress - oczywiście (prawdopodobnie) po angielsku. - Czyli nie mam szans.
- Zresztą gdyby nawet, to dalsza komunikacja, już eksploatacyjna, z administracją, byłaby niemożliwa.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".