Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 kwietnia 2019

No to już nas niema

- Nareszcie. - 

Wstyd się przyznać, ale miałem  bloxów nie mniej niż 6 , dokładnie nie liczyłem.
Cześć ich pamięci.

Nikt ich nie lubił, nawet Google. A ostatnio najbardziej profesorowie fizyki - przestali się śmiać. Żal mi ich. Ale gawiedź fizyczna też przestała, bo grozi jej robota fizyczna.
    A ja jestem. I moi "biografowie" - o jednym wspominam już w tym blogu. On poświęcił mi cały wielu notkowy blox , którego już nie ma.

    Może ktoś pamięta że kilka lat temu zwróciłem uwagę na to, że przez wiele lat kilka moich notek na bieżąco pokazywano wśród najbardziej interesujących, aż nagle przestano. Zdaje mi się że w marcu 2016. I że wtedy zaczęto ignorować mnie totalnie, bojkotować. Nawet Google. A teraz zauważyłem że znów tam mnie pełno, ale w prześmiewczych notkach prof. Zbiiita, których nigdzie nie reklamowano, dopiero teraz. - Czy to pożegnalna zemsta za moje notki o nim? - Jeśli tak, to zazdroszczę mu takich możliwości.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".