Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 kwietnia 2019

Moje anteny radio tv

Wyrzucę wszystkie. Sąsiad już tak zrobił. Bo już nie tylko Internet ale i telewizję mamy w kablu. A może nawet w dwóch. - Poza tym na elewacjach ocieplonych bloków podobno nie wolno montować anten. Czyli wiedza zgromadzona w notce Koniec ocieplania bloku naszego mieszkalnego już nie jest mi potrzebna. Ale na wszelki wypadek ją tu kopiuję:

zbit.blox  luty 2019

radiowa dookolna
Wczoraj rozebrali rusztowanie. A teraz zauważyłem że uszkodzili antenę satelitarną ("talerzową")* APEX a antenę VHF/UHF HN15 40/450 DPM** odkręcili od muru i zostawili na podłodze balkonu. - Tylko antenę radiową, tę okrągłą, pozostawili na miejscu. - Nie wiem czy tak ma być . . . Czy telewizor będzie grać.
telewizyjna cyfrowa VHF/UHF
 
Te obrazki są tylko dla mnie - są to moje zewnętrzne naziemne anteny
    VHF/UHF HN15 40/450 DPM**  tv
    oraz 1-RUZ-B-88-108-S-2655  radio.

Oraz antena tv satelitarna ("talerzowa"), ale jak ona wygląda to nawet ja wiem (moja jest firmy APEX - jej obrazka nie mogę znaleźć). - Staroć.

Nie korzystam z żadnej z tych anten bo telewizji nie oglądam a radia jakoś grają na własnych antenach, a mikrowieża jako tako na byle czym.

___________________________________________________
* Złamali podporę konwertera (promiennika, detektora?) - prawdopodobnie spadł na nią kawałek rusztowania.
** A może VHF/UHF HN16 40 DPM - bez wzmacniacza.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".