Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 kwietnia 2019

Ping - co to ?

ping - to słowo bardzo przyda się w mojej fizyce echolokacyjnej.1 ping  eR


Czyli 1 ping to pojedyncza echolokacja (echolokalizacja) elementarna a 2 pingi to jedna podwójna echolokacja elementarna (prosta albo odwrócona), czyli 2 elementarne pojedyncze (ping podwójny?).
    Na powyższych diagramach (czasoprzestrzennych) każda kropka, gwiazdka i kółko jest zdarzeniem - chwilopunktem w którym coś się zdarzyło. W którym punktowy sygnał został absorbowany albo emitowany. W fizyce kwantowej na przykład (punktowy) foton a w fizyce subkwantowej (punktowy) kwant Plancka. - "Odbiciem" w fizyce kwantowej jest (tutaj) jednoczesna absorpcja i emisja fotonu. Przy czym foton emitowany nie jest "odbitym" fotonem absorbowanym - to zupełnie inny foton. Szybkość c ma on w innym układzie. W układzie innego odbiornika. Względem linii świata innego odbiornika - tutaj względem linii ct (lub A) albo względem B . Ale tak jest dla galileuszowskich sygnałów eT  VT+c,-c  a tutaj pokazałem Einsteina sygnały eR c,-c. Czyli zrobiłem groch z kapustą. - Sygnały eR i eT pokazałem razem na diagramie pokazanym w Fizyce dla współczesnyćh Pań.
    Ale przypominam o mojej erracie do mojej fizyki galileuszowskiej (fg) - do jej interpretacji!

    Ping-pong to też "echolokacja".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".