Szukaj na tym blogu

sobota, 13 kwietnia 2019

Interakcje fal uderzeniowych dwóch samolotów naddźwiękowych - akustycznych tachionów

NASA po raz pierwszy uchwyciła interakcje fal uderzeniowych dwóch samolotów.
- To może być ciekawe.  Bo artykuł ciekawy. - Niżej jego fragmenty.

Po raz pierwszy na świecie udało się zrobić z powietrza zdjęcie oddziaływania na siebie fal uderzeniowych samolotów lecących z prędkością dźwięku lub wyższą.

W serii lotów przetestowano udoskonalony system obrazowania zdolny do przechwytywania wysokiej jakości obrazów fal uderzeniowych, szybkich zmian ciśnienia, które powstają, gdy samolot leci szybciej niż prędkość dźwięku lub naddźwiękowy. Fale uderzeniowe wytwarzane przez samoloty łączą się ze sobą podczas podróży przez atmosferę i są odpowiedzialne za to, co słychać na ziemi jako boom dźwiękowy.

Zaprezentowane w marcu wysokiej rozdzielczości fotografie smugowe są częścią misji badawczej, która ma m.in. na celu ustalenie, w jaki sposób fale uderzeniowe oddziałują na siebie nawzajem oraz na pozostawiane za samolotami smugi spalin (żadne tam chemitrailsy!). Określenie położenia i siły fal uderzeniowych i zawirowań powietrza ma zasadnicze znaczenie dla zrozumienia, jakie elementy konstrukcji samolotu mają wpływ na akustyczny efekt działania fali uderzeniowej.

- Później cały artykuł przeczytam.

PS. Na minichronach pokazałem kiedy powstaje grzmot Macha w barierze c - w omawianym artykule jest mowa o gromie dźwiękowym. - Mój grzmot dotyczy nie tylko dźwięku, ale także na przykład światła, fotonów.

Ja pokazałem to w 1984 roku.
A w Internecie pokazałem to w 2002 roku -
i wielokrotnie powtarzałem to w moich bloxach.
A w tym blogu na przykład już 28 marca oraz 1 kwietnia bm.
- Ktoś inny by się tym chwalił.

Może warto też przeczytać:
Czy chemtrails istnieją i czym są ślady na niebie za samolotami

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".