Szukaj na tym blogu

piątek, 26 kwietnia 2019

Przed maturą

Foto_love
Może oni będą mądrzejsi ode mnie. Może fizykom nie uda się ich tak ogłupić. Ja nie potrafię już wyrzucić z głowy takich pojęć jak antymateria - przecież nie ma antymaterii, antyelektronów, czyli pozytonów! Są tylko antyobrazy nadświetlnych elektronów, protonów, wszystkich tachionów. I ich obrazy. - A tardiony generują tylko obrazy.

Ja zrobiłem tylko kinematykę - dynamikę zrobił tylko Einstein. Ja, dzięki mojej kinematyce eT uczyniłem euklidesową jego pseudoeuklidesową STW, czyli jego kinematykę i dynamikę. Tylko zmieniłem interpretację. Pogląd na świat. Uczyniłem go euklidesowym, czyli wyobrażalnym. Klasycznie dopplerowskim, a nie Minkowskiego.

A może lepiej mówić że źródło (na przykład elektron) zaburza eter elektro­magne­tyczny i to zaburzenie chaosu, fluktuacja, porządek, jest obrazem elektro­magne­tycznym. - Eter kwantów Plancka.

Czy wiesz że: Kwantowcy uważają że cząstka jest paczką falową, ale dziwią się że paczka się rozpływa a cząstka (np. elektron) nie.
- A może paczka falowa jest obrazem cząstki, a nie cząstką?

2 komentarze:

  1. na marginesie wypada dodać, że sprawnie w tym blogspocie sobie poczynasz - bo wygląda to dobrze, bo i odnośniki (linki) działają i wzory, zdjęcia itp. itd. Przyczepić się mogę jedynie do tego, że "Kot Ciberche" to kotka, a na imię ma Inka (jeśli chcesz w skrócie opiszę jej pojawienie się w naszej rodzinie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że chcę, opisz. - Ale ta kotka która jest na fotce jeszcze żyje?
      A jeśli chodzi o blog to blox był lepszy do nauk ścisłych. - A wzory matematyczne robiłem w specjalnym edytorze - teraz mogę je edytować w Wordzie, ale trudniej. Tamten edytor był prostszy, ale dla mnie wystarczył. Na razie nowych wzorów nie piszę. I może już nie będę pisać.
      - Dziękuję za zainteresowanie, pozytywne.

      Usuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".