Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 kwietnia 2019

Nie podskakuj

foto 

3 komentarze:

  1. To chyba znaczy, że wszystko wróciło do normy. To dobrze.
    Nie mogłam dzisiaj dodać u Ciebie komentarzy, jedynie, jako anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest bez zmian, czyli źle - przeglądarka Internet Explorer nie działa, i Outlook oraz cały MS Office. - Sąsiadka jest biznesbaba i ma dobrych informatyków, ale raczej na odległość, bo mieszkają w Z.Górze. Mam się z nimi skontaktować. - Na razie sobie radzę, bo na razie jestem bardzo inteligentny.
      - Ja też nie mogę u Ciebie jako fizykadefg , tylko z danymi osobowymi. Nawet nie mogę anonimowo.
      - Ale nadal myślę o Tobie.

      Usuń
  2. Wydawało mi się, że już to przedstawiłam- z myślą o Tobie. Teraz zrobiłam to ponownie.
    Mam nadzieję, że będzie już bezproblemowo.
    Miłych snów, dobranoc.

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".