Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 czerwca 2019

Mam kilka kont pocztowych a miałem więcej

W sob. 2019-06-01 otrzymałem na jedno z nich 3 identyczne (tak mi się zdaje, bo nie czytałem) maile:
    mikael@jabboksvad.se  13:39
    xynetix@striker.ottawa.on.ca  17:54
    maurenpapas@text.plusgsm.pl  21:14 - te liczby to czas, "godzina".

A każdy mail zaczyna się pozdrowieniem Was! i złą wieścią że 11.02.2019* włamał się do mojego systemu operacyjnego i uzyskał pełny dostęp do mojego konta. I że w moim ruterze coś zmajstrował. Ale tylko w tym do którego jestem podłączony. Zhakował i umieścił złośliwy kod. I dodał że "kiedy połączone do niego przez Internet, mój [jego] trojan został zainstalowany w systemie operacyjnym twojego [mojego] urządzenia." - Tego też nie rozumiem. - Napisał też że zrobił pełną kopię dysku, pewnie mojego. I że sfotografował mnie moim aparatem. - Dziwne - bo ja obiektyw mojego aparatu kilka lat temu zakleiłem. - Słowo daję!
    A chodzi o to że nie podobają mu się obrazki które ja oglądam. - Skąd on wie że są one takie brzydkie?

Zawstydzona. - foto Dmitry P.
    I dlatego na każdym mailu jest prośba o niewielką kwotę 250€ - mam podarować je w ciągu 50 godzin, za milczenie. - Ale ja dopiero dzisiaj tę prośbę zauważyłem! bo pech chce że z tego konta już kilka lat nie korzystam, bo już kilka lat go nie mam.
    Poza tym gość akceptuje pieniądze tylko w Bitcons, na
"Mój portfel BTC: 2YfqqLP4qAeENmnuW7sB8oC8T6TFLawE5"
- a ja nie wiem co to jest. A on wie, że ja nie wiem, bo każe mi napisać w dowolnej wyszukiwarce "jak uzupełnić portfel btc". - A ja nie mam dowolnej wyszukiwarki!


. . . . . . .
_______________________________________________
* - Niestety nie mogę sprawdzić co było 11.02.2019 bo wtedy pisałem tylko moje bloxy a ich już niema.
 

2 komentarze:

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".