Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 maja 2019

Unieruchomione aplikacje ożywają
- Internet Explorer, MS Office, . . .

Ożywia je ktoś bez mojej pomocy.

Przypominam że 27 kwietnia znikł Internet i, okazało się, padły owe aplikacje. Internet był niedostępny przez router i bez, bezpośrednio przez kabel. Ale w końcu trzeba było od nowa "ustawić" router. Skasować hasło i ponownie je wklepać (a może ID - nie pamiętam). - Dodam że tę awarię też spowodował ktoś bez mojej pomocy.

Czyli można powiedzieć że jest prawie normalnie. Bo wcześniej szybkość laptopa wróciła do normalnej, Salon24 przybrał normalny wygląd i pojawiły się komentarze. A jest "prawie" normalnie, bo inicjacja systemu trwa za długo, zwłaszcza ikonki w pasku zadań nie pojawiają się jednocześnie ale wyraźnie kolejno, z wyraźną niechęcią.
    A ten za długi kod HTML w tutejszych notkach rzeczywiście pojawia się tylko gdy kopiuję coś z HTTP - a blogger jest HTTPS. - A ja dotychczas prawie tylko tak tu wklejam, zwłaszcza podczas przenosin bloxów.

PS. - Ale gdy chciałem Wordem obejrzeć plik HTML to pojawiło się takie okienko:
Ale zdaje mi się że podczas instalowania Office ono też się pojawiło - i że zignorowałem je bo korzystam z Office wielostanowiskowego i to okno pewnie stąd (admin z urzędu co nieco u mnie może).
    Zresztą tu chodzi o dokument a nie o aplikację. - To okienko pojawia się gdy biorę do Worda tylko ten dokument.
    - Może do tego dokumentu ktoś coś dodał ?! - Dawno  temu ktoś do notki bloxa coś mi dopisał i miałem duży kłopot.

    A wieczorem zauważyłem że Salon24 jest taki piękny, i z komentarzami, w przeglądarce Edge a w Internet Explorer nie - nadal rozsypane śmieci. Mówiąc szczerze, to jest tak jakby go nie było. - Ale inne dokumenty ogląda bez zarzutu. Także tego bloggera  czyli zbit-fg.blogspot.com .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".