Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 maja 2019

Mam doła


Za oknem mokro i zimno 12 C a w komnatach 19 - to Syberia!

Śpię w ubraniu, pod nim piżama, i pod kołdrą. A gdy wychodzę spod niej to zakładam jeszcze kamizelkę i kurtkę jesienną. A gdy chcę zobaczyć co na ekranie to coraz częściej okulary wspomagam lupą. I tak leci, tak samo z góry i pod górę.

Gdyby choć chciało mi się uporządkować moją fizykę, ale na samą myśl o tym dostaję gęsiej skórki i się pocę, mimo mrozu. - Gdybym chociaż fizykę spisał w kilku artykułach, coś jak broszurkę, a nie znów rozwlekał ją w tysiącach epizodycznych notek. Już tu jest ich 222, a z tą 223. Bytowe i z dziewczynami, naprawdę ładnymi.
- A zaglądalność żadna, przegrywam. Piszę głupoty, takie, bytowe.

- Z kogo ona się śmieje?
 

6 komentarzy:

  1. Może nie z kogo a do kogo? Ale jak masz doła to myślisz, że musi być wredna i wyśmiewa kogoś. Kubek gorącej herbaty może pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pomaga gorąca herbata albo grzane piwo z sokiem malinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z doła się wychodzi.
    No już!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja poszedłem spać. I czekam na jesień, może będzie cieplej.
    Dziękuję za wyrazy współczucia. I wyrażam wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".