Szukaj na tym blogu

piątek, 24 maja 2019

Zobacz co znaczy nie mieć edytora HTML WYSIWYG

To jest maleńki fragment kodu HTML mojej witryny WWW - w tym muszę się babrać. Godzinami.


A nie mam edytora HTML WYSIWYG bo niema polskiego, a inny mi nie odpowiada.

PS. - Moją witrynę WWW wyedytowałem w roku 2002 jakimś ówczesnym edytorem HTML WYSIWYG - może był to mój ukochany FrontPage Express. A potem aktualizowałem ją nowszymi edytorami, a nowsze w starych plikach produkują dużo śmieci. Także dlatego stare pliki są zaśmiecone. Mają kilka razy za długie kody.
 

4 komentarze:

  1. Może spróbuj pisać na swoim koncie na blogspocie a potem kopiuj na docelowa stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałem, ale nie pamiętam dlaczego tak nie robię. - Jeszcze spróbuję.
    Ale pamiętam dlaczego nie postępuję odwrotnie - o tym kilka razy tu pisałem - czyli dlaczego tekstów z bloxów nie kopiuję do blogspota: bo jego edytor tak "wzbogaca" kod http, że w https robi się kilka razy dłuższy. - MS Word robi tak zawsze, także w kopiowaniu bez zmiany "protokółu" http czy https.
    Ja często po każdym edytorze WYSIWYG poprawiam, bo one wszystkich niuansów nie obsługują.
    - Ale za radę szczerze dziękuję - i jeszcze spróbuję.

    Mam pytanie. - Czy bloggerowe blogi mogą zawierać tylko 250 notek (plików)? - Bo ten mój blog już prawie tyle ma.

    PS. - Ja nie tylko edytuję nowe notki, ale aktualizuję pliki w mojej witrynie WWW: http://www.zbit.smsnet.pl/
    - pokazany tu fragment kodu jest z niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiowanie z bloxu do blogspot.
      Polecam to samo - blox ekportował nasze blogi w formacie Wordpress i txt czyli goły html. Wystarczy skopiowac ten html (oczywiście każdy wpis osobno) do bloggera i powinno być ok.

      Usuń
    2. Ja tego eksportowania nie rozumiem - owszem, zrobiłem te ZIP-y z katalogiem resources i plikami blog.txt i wordPress.xml ale nie wiem po co. Bo do WordPress nie chciałem się przenosić - bo oni za bardzo angielscy a ja tylko Polak. Nawet ruskiego mnie nie nauczono, a uczono kilkanaście lat. - Może kiedyś te ZIP-y się komuś przydadzą, może ktoś dzięki nim odzyska to z bloxów co dla mnie bezpowrotnie znikło. - Ja w ogóle nie wiem po co jest XML. Bo sprawami komputerowymi nie interesuję się od czasu gdy zacząłem blogować (od razu bloxować), a to było w 2004 roku. Czyli teraz korzystam z wiedzy nabytej od 1993 do 2004 roku - wtedy byłem osiedlowym ekspertem w hard- i software PC. - Niestety, teraz czuję wstręt do uczenia się. - Czyli nie wszystko rozumiem co piszesz. A nawet co ja piszę ;))

      Usuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".