Szukaj na tym blogu

sobota, 4 maja 2019

Blogger mnie przeraża, a może blogspot

To jest połowa kodu HTML poprzedniej notki:
A był jeszcze dłuższy, i jeszcze rósł, ale go skróciłem. - W blox kod byłby kilka razy krótszy.
Może czegoś nie ustawiłem, albo nie tak, ale nie przypominam sobie czy cokolwiek ustawiałem - zdaje się że wszystko pozostawiłem "domyślne". I nie przeczytałem żadnej Pomocy. - Niewiele zmieniłem też w przeglądarce Edge. Nie korzystam z jej opcji Pokaż źródło ani Sprawdź element - nawet nie wiem do czego to jest (mnie zadowalała bloxowa opcja Właściwości). - Teraz oglądam, i tam poprawiam, kod w edytorze Bloggera  opcja HTML.

Prawdę mówiąc to Blogger ostrzegał że kopiowanie tutaj czegoś z HTTP może poważnie zakłócać edytowanie i odbieranie przez gości - bo Blogger jest HTTPS. A ja właśnie tak kopiuję, choćby z bloxów.

Uwaga. - Już wymyśliłem rozwiązanie: - Tekst z HTTP najpierw kopiuję do edytora tekstowego (Notepade - Notatnik) a potem z niego do Bloggera (HTTPS). Już czyściutki tekst, bez jakiegokolwiek taga HTML - je teraz będę wpisywał, tekst redagował, ręcznie.

1 komentarz:

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".