Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 maja 2019

Nie wyobrażam sobie Internetu bez Wikipedii.
Albo Wikipedii z reklamami.

Wspierajmy Wikipedie darowiznami. - Ja usiłuję, ale nie potrafię …

Zdaje się że najłatwiejszy sposób, to jakiś Pay. Ale dla mnie on za trudny. - Przez to na przykład długo komórki nie potrafiłem ładować. Aż banki aż tak to ułatwiły, że wstyd nie umieć. Wtedy sprawę doprowadziłem do tego, że teraz wpisuję kwotę i raz klikam- Ale się wstydzę bo nie wiem jak to zrobiłem. Gdy będę musiał znów to zrobić, to znów to będzie wielkim stresem. Długim, bo będę to odwlekał maksymalnie. - Przypominam że mam 83 lata. I się tego nie wstydzę.
    Wobec tego wysłałem takiego maila:

Do: donate@wikimedia.org

Chcę przelać XXX zł ale tylko zwykłym przelewem, takim jakim płacę wszystkie rachunki, bo inaczej nie potrafię. Proszę podać konto.
– Nie wyobrażam sobie Internetu bez Wikipedii.

Dzisiaj dostałem odpowiedź. - Zaczyna się tak: 

Kristie Robinson, 3 maj, 5:55 AM PDT:

Sz.P. Zbigniew,

Dziękujemy za e-mail i wspieranie świata bezpłatnej wiedzy. Fundacja Wikimedia niema lokalnego konta bankowego w każdym kraju, ale mamy dwa konta, które akceptują przelewy międzynarodowe. Do przelewu prosimy użyć następujących informacji:
. . . 

To jest fotokopia długiego tekstu. Jeśli ktoś go chce to mu prześlę, a tutaj poinformuję tylko że oba konta są w Citibanku - jedno, euro, w Londynie, a drugie, USD, w Kalifornii, Ale Citibank (przypuszczam że także w Polsce) różne waluty



Przede wszystkim:
    Ja tu sobie nie żartuję, ale się tłumaczę z tego że tym razem też nie przeleję. A trzeba się spieszyć bo Wikipedia jest w bardzo trudnej sytuacji.
    Poza tym nie przypuszczałem że piszę tak daleko, że niepokoję naszych amerykańskich przyjaciół, myślałem że w Polsce jest jakaś ich placówka więc załatwimy to między sobą

Może jeszcze coś tu dopiszę. . . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".