Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 maja 2019

Lekarstwo na każde zło

foto Mario Testino

Ale ta fotka też mi się podoba. - Ale pozostałe to raczej rewia mody. Krawiectwo (drugi taki Helmut Newton).

"Jego zdjęcia idealnie się komponują ze sztucznie wyidealizowanym światem mody, który kreuje właśnie Vogue. Wszystko tam jest nienaturalnie piękne." - przeczytałem w dawnym trendz.pl i się z tym zgadzam. - Uważam że to szmira, w najlepszym wypadku kicz. - Zdaje mi się, że te zdjęcia są chlubnym wyjątkiem. Bo Testino jest raczej dekoratorem, nie artystą. Reklamiarzem. Jednym słowem większości jego fotkom brak naturalnego wdzięku. Prawdy. - Wyjątkowo te fotki to mają.

4 komentarze:

  1. Krawiectwo, czy też nie- stawiasz poprzeczkę wysoko. Jak tu się zmierzyć z Twoimi ideałami?
    Wiem- jutro wezmę skakankę i zacznę ćwiczyć sprężystość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz w notce dopisałem że drugi taki krawiec jest Helmut Newton - Wikipedia się ze mną zgadza.
    - A skakanka nie szkodzi piersiom ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pierś Twoja pełna jest sił.

      Stwierdzam to z opóźnieniem bo przez internetowy bałagan przeoczyłem ten Twój komentarz.

      Usuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".