Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 marca 2019

Energia zależy od współczynnika Dopplera K
bo zależy od częstotliwości


To jest wzór "hani" gdzie "ha" jest kwantem Plancka, a grecka litera "ni" jest częstotliwością. A dokładniej mówiąc, to jest moje dopplerowskie rozwinięcie wzoru Plancka. - A jak wygląda Einsteina wzór "emcekwadrat", i moje jego dopplerowskie rozwinięcie, już każdy wie. - Oba te wzory liczą tę samą relatywistyczną energię. - Przynajmniej tak powinno być, ten sam wynik
    Przypominam że K-1 = βT .

A piszę tak lakonicznie i często odsyłam do mojej witryny WWW, bo w niej jest dokładniej (ale już nie wszystko tam jest aktualne - zresztą w blogach też). - Ten blog cały jest odsyłaczem. - To już mój ostatni blog, bardziej od innych relaksowy.

2 komentarze:

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".