Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 marca 2019

blogger czy blogspot i czy są wieczne

Blogger to podobno blogowisko na portalu blogspota (a bloxowisko prawdopodobnie było blogowiskiem gazety na jj portalu).

Ale po kolei. - Była taka kolejność:
  1. Trudne pytania 
a zrobiła się taka kolejność:
  1. tardiony, luksony, tachionymateria i antymateria - minichrony 
  2. Trudne pytania 
  3. Jestem autorem polskiego euklidesowegoujęcia STW czyli szczególnej teorii względności
i ja nie potrafię przywrócić poprzedniej kolejności. - Ucieszyło mnie że można zmieniać kolejność, ale nie że samo, jakimś cudem. A nawet za jakąś moją przypadkową pomocą, której nie zauważyłem.

Poza tym zauważyłem to: https://forum.blogowicz.info/topics105/blogger-2019-wylaczenie-uslugi-google-plus-na-blogspocie-vt11549.htm - domyślam się że jest to zapowiedzią kolejnej upaści.

    Ale kochani, najsłodsi, podpowiedzcie mi chociaż jak przywrócić poprzednią kolejność.

Tego bloga założyłem równe 10 lat temu, ale szatę miał ubogą więc go nie rozwijałem - pozostawiłem go jako dwu notkową reklamkę mojej fg. Teraz mi się podoba, podejrzewam że to blogowisko, blogger, stworzyli geniusze. Owszem, brakuje mi tego i owego (albo jeszcze tego tu nie znalazłem), na przykład indeksów dolnych i górnych, ale to mały feler. - Bloxowisko było bardziej naukowe, dostarczało więcej funkcji, ale tam zakradł się już nieokiełznany bałagan, admini sobie już nie radzą. Bloxowisko jest już nienaprawialną ruiną.

Teraz mam kłopoty z favikonem fg_logo_szary.gif, ale to żadne kłopoty, bo to tylko dekoracja i bywa - feler polega na tym że nie wszędzie. Na przykład w stopce, w gadżecie "O mnie". - A był on, łaski nie robił. - A może jest gdzieś indziej. - Cieszy mi że można edytować w (prawie) WYSIWYG i w kodzie HTML.
    Prawdziwy kłopot jest w tym, że ja to blogowisko psuję, kopiując notki z bloxów (FTTP) do bloggera (FTTPS) - blogger za każdym razem grozi mi poważnymi następstwami. I zwraca mi uwagę że moje postępowanie może utrudniać wam oglądanie tego mojego bloga. Można powiedzieć, że pojawią się paradoksy. - Ale próbujcie, oglądać.

PS. - Na razie to logo jest czarne. Czyli więcej zepsułem niż poprawiłem. - Pa, bo już jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".