Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 sierpnia 2019

Wirus Win32:UnwantedSig [PUP]

Go też mam. Ale już w kwarantannie - wykrył go i tam zamknął Avast Free Antivirus.

Teraz mam włączone 2 antywirusy - powiadamia o tym komputer takim komunikatem:
"Okresowe skanowanie za pomocą usługi Windows Defender jest włączone.
Program antywirusowy Windows Defender okresowo skanuje Twoje urządzenie. Używasz także innego programu antywirusowego w celu aktywnej ochrony."

Przypominam że Defender wcześniej wykrył i zapuszkował (w kwarantannę) trojana Win32/Bitrep.A. - Czyli oba antywirusy bezkonfliktowo się uzupełniają.

PS. - Pamiętam dziwną ikonkę JsonGet - dla różnych rozszerzeń nazwy była innym obrazkiem i to rozszerzenie nigdy nie było zgodne z kodem (ze źródłem). - Badałem ją dokładnie w moim blogu zbit.blox.pl - prawdopodobnie wtedy infekowała. - Dlatego teraz z czystym sumieniem usunąłem ją nawet z kwarantanny, bo nie ma wątpliwości że to niebezpieczny obrazek. -  Tego blogu już niema, ale do dzisiaj ta dziwna ikonka była na moim dysku, w moim archiwum Pictures (Obrazy).

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się przede wszystkim dbać o moją sieć komputerową i póki co to mi się udaje. Jak czytałam niedawno na stronie https://marketingibiznes.pl/luzne/jak-zabezpieczyc-male-sieci-komputerowe-przed-wlamaniami/ to bardzo fajnym sposobem jest to, aby umieć zabezpieczyć własną sieć komputerową.

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".