Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 września 2019

Jestem

Z najgorszymi wiadomościami.

Tętniak aorty brzusznej - na to umarł Einstein.
Ostre uszkodzenie nerek
i przewlekła choroba nerek G3b
Wrzody dwunastnicy.
i anemia - jej przyczyny nie wykryto. Dlatego w październiku badania będą kontynuowane - zgodę podpisałem, ale chyba się rozmyślę.

Poza tym wszędzie mam "wodę" - płyn w obu jamach płucnych, płyn w osierdziu.  - Wypompowano jej trochę z nóg, mogę kolana zginać.

W 10 dniach schudłem 10 kg.

I oczywiście miażdżyca.

- Kto ma więcej ?

PS. - A do szpitala pojechałem 13 września, czyli byłem w nim 11 dni.

Ale nową fizykę zbudowałem tylko ja - przywróciłem klasyczny pogląd na świat, euklidesowy. Warto było. - Audieu Herr Minkowski.

4 komentarze:

  1. Wygrałeś ;)
    Cieszę się, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. - Ale jestem słaby, coraz słabszy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień... Dopada mnie zmęczenie. Dzisiaj bardzo ciężko jechało mi się z pracy do domu. Padał dość intensywny deszcz ograniczający widoczność... Mam nadzieję, że jutro nie będzie deszczowo przez cały dzień...
    Mają być burze...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja coraz słabszy.
    I podejrzewam że ktoś mi komputer spaskudził - następną notką pisałem pół dnia.

    OdpowiedzUsuń

Renormalizować trzeba tylko błędną teorię.
Renormalizacja nie naprawia teorii ale fałszuje jej wyniki
- tak "by wszystko się zgadzało".